Monday, 18 November 2013

DANCEHALL PLACES - MINT ROYALE



Kendinizden daha önemli bir şey bulun ve hayatınızı ona adayın. 

Bunu ben söylemiyorum, filozof Dan Denett söylüyor. 


Hayatımın kadınlarından The Dowager Countess of Grantham ise "sızlanmayı bırak ve yapacak bir şeyler bul" diyor. 

Ben bu iki güzel cümleye haddim olmayarak "hiçbir şey yapamıyorsan bari güzel bir şarkı dinle de keyfin yerine gelsin, söylenmeyi kesersin belki" eklemesi yapmak istiyorum.





* The Dowager Countess of Grantham: Downton Abbey dizisinde Maggie Smith'in canlandırdığı efsane karakter. Fotografta göründüğü üzere huysuz ve klas bir kadın. Umarım yaşlandığımda onun kadar huysuz olurum ve böyle şapkalar takıp gezerim.

** Grooveshark artık yasaklı site olduğundan blogtaki şarkıların bazıları bade olmuş maalesef. Buradan, ulaşmaya çalıştığım siteyi engelleyen vicdansız bilmemne mahkemesine sesleniyorum; ne istedin şarkılarımdan?

1 comment:

  1. ankara'da mor bi oda,
    play tuşuna bikaçıncı gidiş
    hani var ya bazen
    ".. funny how a melody sounds like a memory"

    ReplyDelete