Monday, 24 September 2012

DIASPORA - OMEGA VIBES feat. GLYKERIA



-     
Rastgele amca, balık var mı?
- Yok valla kızım. Sabahtan beri buradayım. Bekliyorum.
- Kolay gelsin.
- Sağ ol, bekliyoruz işte.
- “Balık, onu bekleyene gelirmiş” di mi?
- Kim demiş bunu?
- Ben diyorum. Öyle değil midir?
- E tabii. Bekleyeceksin, sabredeceksin, kızmayacaksın.
- Nesine kızacaksın ki zaten? Avlanmıyor diye balığa mı? Balık yok diye denize mi? Tutamıyor diye oltaya mı?
- Kendine. Kendine kızmayacaksın. “Gelmiyor” diye vazgeçmeyeceksin.
- Gerekirse akşama kadar bekleyeceksin yani?
- Ne akşamı? Günlerce bekleyeceksin.
- Oltayı at, bekle, balık mutlaka gelir diyorsun yani?
- Evet, gelir. Küçük de olsa, büyük de olsa gelir. Bak, balık tutmak öğrenilir, en havalı olta parayla alınır ama beklemeyi bilmiyorsan bunlar bir halta yaramaz. Beklemeyi bilmeyen balık tutamaz.
- Hayatımız sabır be amca. Onu bekle, bunu bekle. Değişsin diye bekle, değiştirmek için bekle, başlamak için bekle, anlasınlar diye bekle, bekle de bekle...
- Bekle bekle de... Sen, oltayı attın mı denize?
- Eee... Bilmem, atmadım galiba.
- E ne halt yemeye bekliyorsun o zaman?  

Bu diyalog bir saat önce fotograftaki amcayla aramızda geçti. Kendisi fotografını “sinsice” çekmeme hiç ses çıkarmadı. 20 dakika kadar takıldım yanında, hâlâ bekliyordu. Oltayı atmış tabii denize, niye beklemesin? 


Diaspora by Glykeria (Omega Vibes ) on Grooveshark



No comments:

Post a Comment