Sunday, 12 August 2012

SINGING IN THE RAIN - JAMIE CULLUM


Önce büyük bir bulut gelip kondu karşıdaki apartmanın üzerine.
Mavi desen mavi değil, gri desen gri değil.
Sanırsın birazdan uzaylılar iniyor Levent'e.

Sonra evdeki nem oranı bir anda düştü, bir serinlik geldi.
Perdelerin sallandığını görünce sevinçten ağlayacak gibi oldum.
Rüzgar çıktı, Mayıs'tan beri ilk kez pencereleri kapattık.

Parkta çığlık çığlıga oynayan çocuklar paşa paşa evlerine dağıldı.
Şimdi sitede çıt yok.

Sağlam bir gümbürtü koptu, içimin yağları eridi.
Bu ses, allahım bu ses, vallahi de yağmur geliyor, billahi de yağmur geliyor.

Birden bulutlar açtı musluklarını, şimdi camdan içeri yağıyor yağmur.
İnadına kapatmıyorum son pencereyi.
Sırıtarak oturuyorum camın önünde, karşı apartmandaki çocuklar camdan üzülerek dışarı bakıyor.
Hiç vicdan yapmayın eşek sıpaları, gece yarılarına kadar parktasınız.
Bugün ben oynuyorum, gidin çizgi film izleyin.

Kardeşimle neredeyse birbirimize sarılıp ağlayacağız.
Hava öyle güzel.
Kahve yaptık hemen.
Zaten gökgürültüsü en güzel şarkıdan güzel.

Singing in The Rain by Jamie Cullum on Grooveshark

No comments:

Post a Comment