Friday, 22 June 2012

QUICKSAND - WOLF MYER ORCHESTRA feat. NIKA ZACH



- İlkay, arkadaşın olarak seni uyarmak istiyorum. Geçmiş sabıkaların malum... Ve artık 20li yaşlarında değilsin. Bir an önce politik olmayı öğrenmen gerek.
- Aa, nasıl ya? Öğrenilebilen bir şey mi ki o?
- Evet. Yapman ve yapmaman gerekenler var o kadar. Atla deve değil. Mesela bak, düşündüğün her şeyi hemen söyleme, bir süre bekle.
- 10 saniye kadar mı?
- Ay yani... Tamam olur, 10 saniye de olur; yeter ki bekle. Eğer birine olumsuz bir cevap vereceksen,biraz daha fazla bekle.
- 11 saniye nasıl, iyi mi?
- Geç dalganı. Ben senin iyiliğin için diyorum. Yine mesela, birinin söylediği şeyler sana çok saçma geldiğinde lütfen kinayesiz konuş.
- Ne gibi?
- Toplantıda saçmalayan müşteri sana “ne düşünüyorsun?” diye sorduğunda “intiharı” deme mesela!
- Ama yani… şimdi… Nasıl tutayım kendimi?
- İçinden say işte 10’a kadar.
- Saydım 10’a kadar, hala aynı şeyi düşünüyorum o zaman ne yapıcaz?
- Biraz daha say o zaman aaa! Bak, daha geçen gün yaptığın şey kabul edilir gibi değil. Tamam kız biraz saf.
- Biraz?
- Tamam, kız tamamen aptal ama sana “ben şöyle bir şey düşündüm” dediğinde niye “bence hemen aileni ara, güzel haberi ver. Düşünebildiğini bilmek en çok onların hakkı” diyosun?
- Çünkü ailelerimiz önemlidir. Başımıza gelen güzel şeyleri, başarılarımızı onlarla paylaşmalıyız.
- Bak, yine yapıyorsun.
- Ne yapıyorum?
- Kinaye.
- Evet.
- Artık konumun gereği lütfen dikkatli ol, geçmişte yaptığın hataları yapma.
- Gerçek fikrimi söylemeyeyim?
- Her zaman söyleme.
- Yalan söyleyeyim?
- Yalan söyle demiyorum, her şeyi söyleme.
- Kızdığım şeylere tepki vermeyeyim?
- Tepki verme demiyorum, daha sağduyulu tepki ver.
- Böyle böyle politik olucaz.
- Evet.
- “Patron yalakası” gibi, “herkes beni sevsin” gibi, “bana dokunmadığı sürece her yılan bin yaşayabilir” gibi. Ama bu zor ya, valla zor. Çok mesai alır, benim o kadar vaktim yok ki.
Hem zaten ben politik olmayı becerebilseydim kaymakam olurdum. Ya da milletvekili. Bakan ya da. Ama sağ ol, valla bak. Beni düşünmüşsün o kadar, dert etmişsin teşekkür ederim.
- Umrunda değil di mi?
- Nası umrumda değil? Az önce anneme sms attım, “anne koş, ben politik oldum diye”
Aşk olsun, direkt umrunda değil denir mi, biraz politik ol, hakkaten ayıp.

Quicksand (feat. Nika Zach) by Wolf Myer Orchestra on Grooveshark

No comments:

Post a Comment