Sunday, 6 May 2012

EDERLEZI (live) - BEIRUT



Fotograftaki resimleri dün akşam babam çizdi.
Annem de hepsini tek tek bahçesindeki gül ağaçlarından birinin dibine koydu.
Dilek arayıp "baban benim kocamı daha yakışıklı çizmiş nabeeer?" dedi, kardeşim babamın O'na çizdiği kızı beğenmedi, ben "abimin arabası niye jeep, benimki niye eski model? Ayrıca onun niye helikopteri var?" diye çamur yaptım, "annem tatile mi çıkıyor, yazlık mı bu? yoksa tekne de mi alıyorsunuz?" diye Hıdırellez dileklerini pazarlığa dökerken arkadan benim için bir çizim daha geldi.

Öyle bir kitap yazıyorum ki best seller oluyor, bütün yayınevleri peşimde koşuyor ve hsbc'de telif param birikiyor. Tamam son kısmı uydurdum, babam hazırlıksız yakalanmış, telefonun yanında duran not kağıdına çizmiş, "annen son anda söyledi, 2-3 duble içmiştim, yoksa benim okulda reklam tasarım dersim hep 10'du, Hızır benim için çerez müşteri" diye de ekledi.

Hızır kime, ne zaman yetişir bilmiyorum ama bizimkiler sağ olsun Hızır'dan her zaman hızlıdır.

Ederlezi by Beirut on Grooveshark

No comments:

Post a Comment