Monday, 7 May 2012

CALL YOU OUT - LADI6


- İyi günler, Acıbadem’e lütfen.

- Tarif eder misin ablacım, karşının taksisiyim.

- Acıbadem zaten karşıda?!

- Haa… Eee… Evet. Tabii. Hangi karşıda oluyodu o?

- Beyfendi, Mecidiyeköy’deyiz. Hangi karşı olabilir?!

- Ha tamam. O zaman köprü yoluna gireyim ben… gireyim mi?

- Yok yok. Sağda ineyim ben. Bu ne ya? Şaka gibi gerçekten.

- Kusura bakma ablacım “ben karşının taksisiyim” dedim sana.

- Hangi karşının ya? Aaa deliricem valla.

- E ablacım Mecidiyeköy’deyiz. Hangi karşı olabilir? Allah allah ya.

* Hikayedeki olay gerçekten yaşanmıştır.

Call You Out by Ladi6 on Grooveshark

1 comment:

  1. Beşiktaş Çarşı Grubu'nun taksisi olmasın sakın. şöyle ki:

    - Abi birazdan şu bayan binecek. Nereye giderse "ben Çarşı'nın taksisiyim" dersin okey mi?

    - Haa, iyi de...

    - O Galatasaraylıdır abi, orasını karıştırma sen. Unutma sloganımızı, "Çarşı her şeye karşı". Al şu parayı da. Hadi eyvallah.

    - Tamam da bi saniye. Du dur bi. Şşş aloo! Ohoo, ben bi şey anlamadım ki. Neydi AQ! "karşının çarşısıyım" yok be "karşının taksisiyim" heh.

    ...

    - İyi günler, Acıbadem’e lütfen.

    - Tarif eder misin ablacım, karşının taksisiyim.

    ...

    * Hikayedeki olay gerçekten uyarlanmıştır. ;)

    ReplyDelete