Saturday, 21 April 2012

OLA KALA - GIORGOS DALARAS


Bugün 1’den 10’a kadar varsaydım. İsteyen, 10’dan 1’e doğru yoksayabilir.

BİR: Her seferinde başa dönmen gereken sıfır noktasının teselli ikramiyesi.

İKİ: Hayatın boyunca düşmemen gereken “aynı” kuyu sayısı. Bunu ben demiyorum.
Babam diyor: “Kör bile aynı kuyuya iki kez düşmezmiş, düşecek yeni bir kuyu bul.”

ÜÇ: Birinden, aynı şeyi, en çok kez isteyebileceğin miktar.
Bunu ben diyorum, tam da burada: http://altzine.net/altmetin/54-kurmaca/539-uc

DÖRT: Üç kez direkten dönmüş çekirgenin 90+3’ü. Güvenilmemesi gereken sinsi sayı.

BEŞ: Herhangi bir kararla, aksiyonla ya da duyguyla arandaki mesafenin süre cinsinden değeri. Yanıltma şıkkı sayısı. Zira bir şeyi yapmana “beş kaldıysa” çoktan yapmışsındır.

ALTI: Şansının zar cinsinden değeri. Otuzaltıda bir ihtimal. Ayrıntılı ve gereksiz bilgi için bakınız: Arif Susam - Düşeş attım yek geldi.

YEDİ: Belirli bir yaşa kadar yapabileceğin enayiliklerin, yiyebileceğin kazıkların -bünyeye bağlı olarak- adet, ay, yıl ya da birey cinsinden değeri.

SEKİZ: Hayatın boyunca güvenebileceğin insanların toplamı. Sayı bilinenin aksine “bir elin parmağını” geçerek sabit kalacak, söz konusu insanlar düzenli olarak değişecek.

DOKUZ: Atalarımız tarafından kaderi çizilmiş malum sayı. Kovulduğun köy sayısı, adını sekize indirmeyen inat abidesi, sahip olamayacağın can adedi.

ON: Asla bir Alex olamayacağın ama bu hayatta en az bir iki kez giyme fırsatı bulup hakkını verebileceğin sırt numarası.

ola kala by George Dalaras on Grooveshark

* Şarkıda "Ola Kala" yani her şey yolunda diyor. OK! deriz ya hani. O minval.

1 comment: