Tuesday, 3 April 2012

IN THE STILL OF THE NIGHT - OSCAR PETERSON


- Pepenaki, hadi bakalım, uyku vakti geldi.
- Ama halaaaaaa! Saat daha kollarını açmadı ki.
- Aa olur mu? Bak iki yana açmış kollarını seni bekliyor.
- Yaaa ama benim uykum gelmedi ki.
- Geldi, geldi. Senin haberin yok. Sen üzülme diye söylemedik sana biz.
- Neden söylemediniz hala? Ne zaman geldi?
- Valla yarım saat kadar oluyor.
- Hımm. Keşke söyleseydiniz. Benim uykum geldi.
- Hah, ben de onu diyorum işte. Hadi pijamaları giy, ben de müzik açıyorum sana.
- Heyecansız müzik olsun ama. Heyecanlı müzik çalınca uyuyamıyorum.
- E peki. Bu nasıl iyi mi?
- Evet. Biraz sesini açar mısın?
- Tamam, iyi mi bu?
- ....
- Pepen? Uyudun mu?
- ....
- Senin uykun gerçekten çok sinsi, geldiğini hiç kimseye söylemiyor.

In the Still of the Night by Oscar Peterson on Grooveshark

* Resim, üzerinde adı görüldüğü üzere yeğenim Eylül'e ait. Buzdolabının üzerinde, kapının arkasında ve evin bilumum yerlerinde asılı olan onlarca eserinden sadece biri.

1 comment:

  1. Aynı anda hem güneş hem yıldız var gökyüzünde :) Mutlu bakış açısı bu olsa gerek.

    ReplyDelete