Thursday, 15 March 2012

TA HARTINA - IMAM BAILDI


Dün gece rüyamda Fenerbahçe'yi 2-0 yendiğimizi gördüm.
Aslında maçı görmedim.
Tam tersine maçı izlemediğimi gördüm.

Rüyamda çok anlamsız bir yerdeyim.
Hiç tanımadığım insanların arasında, mesela saçma bir sergi açılışında olabilirim. Emin değilim.
Orada mecburen mi olmam gerekiyor, yoksa totem mi yapıyorum ya da hakkikaten unutmuş muyum bilmiyorum. Biri bana "Galatasaray gol attı" diyor.
"Aa ne güzel" diyorum sakin sakin.
Sanki futbolla, Galatasaray'la alakam yok da, sırf bir şey demiş olmak için cevap veriyorum.
Tam gıcık insan tipiyim.

Bilmemkaç rüya dakikası sonra babam arıyor. Maç bitmiş. 2-0 kazanmışız. Tebrik ediyor, galiba ikinci golde Fener defansının çok büyük bir hatası var, golü kendi kalelerine bile atmış olabilirler emin değilim, o kadar ilgilenmiyorum ki. Tam dayaklığım.

Sabah uyanınca önce "Fener'i Kadıköy'de 2-0 yendik be heytt!" diye uyandım.
(Zaten ben gördüğüm her rüyanın gerçekliğine hemen ikna olurum. Hatta bu yüzden rüyamda bana kızdığı için yakın bir arkadaşıma bir gün boyunca trip atmışlığım var.)
Sonra kendime sinir oldum.
Galatasaray gol atınca "aa ne güzel" demek ne ulan?
"Salak mısın?" diye rüyadaki kendimi azarladım.

Az önce rüyamın "maçı izleme, git saçma sapan bir yerde otur totemi"ne dalalet olduğuna inandım. Bunu yapacak mıyım daha emin değilim.

Ama bu yazıyı okuyup "anca rüyanızda görürsünüz zaten" cevabını verecek onuncu Fenerli'ye plaket yaptıracağımdan gayet eminim.

Ta Hartina (Imam Baildi Remix feat. MC Yinka) by Dimitra Galani/Imam Baildi on Grooveshark

No comments:

Post a Comment