Saturday, 31 December 2011

CLYDE BELUGA - CLUB DES BELUGAS


Biz küçükken çok süslü ve büyük yılbaşı sepetlerinden gelirdi babama.
İçinde viskiden şaraba çerezden çikolataya bir sürü şey olurdu.
Sepetleri tek tek açmak en sevdiğimiz şeydi.
Bir keresinde- 12 yaşında filandım galiba - "aaa bu çok güzel kokuyor!" diye şeftali likörünü
bir dikişte bitirmiş, sabaha kadar mide ağrısından uyuyamamıştım.

Tüm aile yeni yıl yemeğinde bir araya gelir, kuzenlerle evin sağına soluna abuk sabuk süsler takar, babamın kamerasıyla kendimizce klipler çekerdik. ( Tamamı mühendis olan kardeşlerimin ve kuzenlerimin itibarları için o videoları el altında tutuyoruz :)

Okulda da "seneye görüşürüz" esprileri yapılır,(üzülerek görüyorum ki aramızda hala o esprileri yapanlar var) sınıf yılbaşı süsleriyle donatılırdı. Çekiliş yapıp birbirimize küçük hediyeler aldığımızı da hatırlıyorum.

Ve fakat yeni gelen yılı kutlamak yerine, eski yıla ait hesaplar yapmaya başlayı ne kadar oldu tam hatırlamıyorum. Bir zaman önce, gidene üzülmek gerektiğini keşfetmiş olabilirim kendimce.

Yeni yılın ilk sabahı kendine "bu sene bunları yapacağım/yapmayacağım" listesi hazırlayan bir arkadaşım vardı. O'nun yeni yıl adeti bu listeyi yapmaktı, benimki Viyana Flarmoni'nin konserini izlemek. O da adetini bozmadı, ben de. Ben hiç liste yapamadım. Kendime de zamana da güvenmediğimden; yazılan her şeyin "verilmiş söz" olduğunu gayet iyi bildiğimden.

Günlerdir arkadaşlarımdan, birlikte çalıştığımız şirketlerden, bankalardan ve hatta köşedeki bakkaldan bile yeni yıl mesajları geliyor. Her birinin iyilik, güzellik, huzur, mutluluk, başarı, barış dileklerine teşekkür ettim. Yalnız, bu dilekleri dünyadan, hayattan ya da tanrıdan değil de birbirimizden istediğimizin farkındayız değil mi?
Zira huzuru, iyiliği, barışı ancak biz birbirimize verebiliriz.
Ha maaşımın yattığı banka bana sağlık, huzur ve mutluluk verebilecekse o bankanın logosunu koluma dövme yaptırırım ayrı...

Az önce kardeşim, "2012 gelmeden önce belki 2011s'i çıkarmaları iyi olur" dedi.
Yeni yıl heyecanımız bu yaştan sonra anca bu kadar.

Uzun lafın çok kısası...
Yeni yıla girmeye hazır olan önden buyursun.
2012'ye girince beni de bi çaldırın.
Ha bi de 2012 efendi olsun!

Clyde Beluga by Club Des Belugas on Grooveshark

No comments:

Post a Comment