Monday, 10 October 2011

YAMUK MU VAR? - MFO


Allahım yekten soruyorum:
Acaba beni bi külkedisi olsun, ne biliyim bi memur olsun o minval yaratmış olabilir misin?

Twitter'a baktıkça moralim bozuluyo yemin ederim.
Herkesin ne kadar renkli, her anı aksiyon, "keyif" dolu hayatı var.
Ben niye bu kadar sıradanım?

Yok yağmurda kahve keyfi mention Hüseyin, yok efendim bilmemne partisindeyiz foursquare.
Yok eniştemle sushi yedik instagram, yok öğlen Beyoğlu'nu turladık Osman'ı tag'le facebook.
Ben sabah işe geliyorum, sonra akşam eve gidiyorum.
Dükkandayım ben hep, hani bana foursquare?

Hani nerde yaratıcı, asi kişilik?
Hani en şakalı reklamcı dünyası?
Hani şöhret, para?
Hani çalsın sazlar, oynasın kızlar?

Alem gezmede, tozmada
Ben hep aynı word dökümanında.
Ben yazar olacaktım, eşşek oldum.
Bu işte bi acayiplik var sevgili Allahım.
Yarın sabah toplantıdan sonra bi beş dakika konuşalım mı?
Aa dur ya, sunum vardı, akşam üzeri diyelim mi?
Ya da dur ya, ben seni çaldırıcam.

06 Yamuk Mu Var by moodtrack

* Fotografı Berlin'de çektim.
** Şarkı, MFO'nun yeni albümünden

No comments:

Post a Comment