Tuesday, 16 August 2011

ALL AT SEA - JAMIE CULLUM


Alışmadık bünyede tatil durmuyor.
Şezlonga oturup kitap okurken, ara sıra gözler inceden kapanırken, yersiz bir yabancılaşmada ve mütemadiyen panikteyim: "benim bi yapacak bi işim yok muydu?"
Denize doğru bir boş bakma hali, mesai bilinciyle kitap okuma ciddiyeti, düzenli olarak saati kontrol etme ve denize sanki toplantıya giriyormuş ciddiyetiyle girme...
Böyle tatil mi olur?

Tatil yapmak kesinlikle profesyonellik gerektiriyor.
Ben çok iyi tatilciler biliyorum, daha valiz hazırlarken kafalarında "copacabana" çalmaya başlar onların. Onlar, öyle bir tatil yaparlar ki kıskanırsın.
En güzel balığı onlar yer, en parlak denize onlar girer, en iyi onlar bronzlaşır.

Tıpkı çalışır gibi disiplinle ve sorumlulukla yaymayı bilmek lazım.
"Boş boş oturmayın ulan, kalkın bir şey yapın" der gibi plajdakilere bakmamak lazım.
Sudoku olsun, tavla olsun, vakit geçirecek ve kafanı boşaltacak tüm tatil enstrümanlarını ustalıkla kullanmak lazım.

Tatil yapmayı da unutmuşuz vesselam.
Bana, çocukluğumun yazlıkçı günlerini unutturanlar utansın o zaman.
Ben de tatil diye sayıklayıp hakkını verememekten utanayım.

Hah bak şu yan şezlongtakine, ne iş yaptın da bu kadar yoruldun arkadaş, ben böyle güzel yayan görmedim.

All At Sea- Jamie Cullum by Kibin

No comments:

Post a Comment