Sunday, 24 July 2011

ŞU İZMİR'DEN - MUAMMER KETENCOGLU


Ağaçlarla dolu bir bahçeye ve oyun parkına bakan küçük bir fransız balkonum var.
Geceleri bilgisayarımı, kitabımı alır oraya yerleşirim.
Bu gece yine balkonda otururken burnuma Çeşme kokusu geldi.
Denizin taşıdığı ızgara balık ve anason kokusuna karışan sakız aroması.
İşte tam olarak bu.
Gözümü birazcık kısıp karşı apartmana baktığımda da Sakız'ı görüyor gibi oluyorum.
Valla bak.
Çeşme'ye gidiyor olsaydım şimdi...
Uçaktan iner inmez taksi pazarlığı yapardım
Derdim ki "hemşerim İstanbulluyu, Ankaralıyı kazıkla, ben 80 liradan kuruş fazla vermem, alıyon mu?"
"Alıyom alıyom tamam, bin gari" derdi Menemenli taksici
Açardım camları İzmir'i boydan boya geçerdim, yolda da boştur şimdi, 40 dakikada Çeşme'ye kavuşurdum.
Hemen kendimi meydana atar, İmren'den kocaman sakızlı dondurma alırdım.
Terliklerimi sürüye sürüye gezerdim kordonda.
Vallahi de gezerdim.
Gözlerimi biraz kısarsam karşı apartmanın ışıklarını Sakız gibi görüyorum demiş miydim?

Şu İzmir'den Çekirdeksiz Nar Gelir by moodtrack

* Fotograf Tekke plajından. Bir Aya Yorgi ya da Pırlanta değil ama olsun.
Ege denizi olsun da neresi olursa olsun.

No comments:

Post a Comment