Saturday, 9 July 2011

IT'S MY LIFE - BON JOVI


Biz 12-13 yaşındayken Jon Bon Jovi'ye çok aşıktık.
Aramızda Bon Jovi mi grubun ismi yoksa bi tek o sarışın abi mi Jon tam olarak bilen yoktu ama olsundu.
O zamanlar boy band'lere takılan kızlarla, rock seven kızlar arasında ciddi bir sınıf farkı vardı.
Mesela sen Guns'n Roses dinlerken biri gelip "Take That" dese "no thanks" derdin.
Bon Jovi cool'du, çok Amerikan'dı ama süperdi.
Sonra Kurt Cobain, Axl Rose da eşit derece sevilirdi.
Büyüyünce bazılarımız Bono'ya terfi etti, hala orada bıraktıklarımız var.

Tüm şarkılarını hala ezbere bildiğim Bon Jovi konserine gidememiş olmak üzdü beni.
Ben istemez miydim bağıra bağıra "Bad Medicine" söylemek.
Hem de bizim statta hem de Galatasaray atkısı açmışken...
Önümüzdeki konserlere bakıcaz artık.
Ha bi de...
Ben orada olsaydım var ya kesin bi "üçlü" çektirirdim.

Bon Jovi - It's My Life by Stereoh

No comments:

Post a Comment