Friday, 8 July 2011

Historia de un Amor - Ayhan Sicimoğlu


- Küçük bir stajyer almak istiyorum ajansa olabilir mi?

- Küçük derken? Yeni mezun mu?

- Yok daha çok çırak gibi.

- Nası çırak?

- Madem artık Karaköy esnafı olduk, görüyorum bütün dükkanların çırakları var. Ben de istiyorum. "Oğlum koş Ati abinden logoyu al, oğlum fırla revizyon geldi, oğlum iki koşu git printer'dan çıktıyı al, bi cafe frappacino kap bana Starbucks'tan" gibi... Nası hoş olmaz mı? Böyle bizim yan büfenin çırağı Gürbüz var ya, 11-12 yaşında o ayarda bi şey istiyorum. Hem para kazanır hem burada iş öğrenir. Ben O'na İngilizce filan da öğretirim. Çok sıcak bi de valla tükendim hareket etmekten. Senaryoyu mesela çırakla gönderirim sağa sola?

- Yani... Usta-çırak ilişkisi gibi diyosun.

- Hı hı tabii tabii, o minval.


04 Historia de un Amor by moodtrack

No comments:

Post a Comment